Omstilling

Frem for at jeres kunder skal ringe direkte til medarbejderes eget telefonnummer, kan I opnå en meget mere fleksibel løsning ved hjælp af omstilling. Jeres kunder kan ringe til den enkelte medarbejder på vedkommendes direkte telefonnummer, men kan også få fat i jeres virksomhed via jeres hovednummer.

Vælger kunden den sidste mulighed, har kunden mulighed for at få hjælp af andre i samme afdeling, som medarbejderen arbejder sammen med. Det giver størst mulig fleksibilitet, og kortere svartider for kunderne.

Automatisk omstilling

Med automatisk omstilling, sættes dine kunder i en ringekø når de ringer til jeres virksomhed. Kunderne kan enten blive sat direkte ind i én stor ringekø med alle jeres medarbejdere, eller blive sat i en ringekø tilknyttet en bestemt afdeling ved hjælp af en tastemenu, hvor kunden nemt og enkelt vælger hvilken afdeling som han/hun ønsker kontakt med. Herefter ringer alle de aktive mobiler og IP-telefoner i ringekøen, hvorefter alle medarbejderne tilknyttet ringekøen kan vælge at tage telefonen. Dermed får din kunde altid fat i den medarbejder som er ledig først, hvilket også gælder hvis mange kunder prøver at komme i kontakt med en given afdeling, hvorved der opstår kø. Alt imens afspiller vi selvfølgelig musik for dine kunder, hvilket kan være med til at gøre ventetiden kortere.

Automatisk omstilling er selvfølgelig kun aktivt i de perioder som du ønsker det. I vores kontrolpanel kan du derfor nemt og enkelt sætte åbningstider op, for hvornår omstillingen skal være aktiv. Udenfor åbningstiderne, har du mulighed for at afspille en besked til dine kunder, hvor du får mulighed for at takke dem for deres opkald, samt forklare dem hvilke muligheder de har for at træffe jer ellers.

Manuel omstilling

Udover automatisk omstilling, har du også mulighed for at benytte dig af manuel omstilling, som kunde hos 5tel. Med manuel omstilling, får dine medarbejdere mulighed for at viderestille et opkald efter de har taget telefonen, til en anden medarbejder eller et eksternt telefonnummer. Løsningen virker selvfølgelig både på IP-telefoner samt på mobil. Manuel omstilling går også under betegnelsen mobilt omstillingsbord, når der er tale om manuel omstilling fra mobiltelefoner, samt ”bare” omstilling når omstillingen sker fra en IP-telefon.

Ring ud fra dit firmanummer

Som du sikkert allerede har fundet ud af, får du hos 5tel mulighed for at lade dine opkald gå ind på et hovednummer – også kaldet et firmanummer. Dit firmanummer kan du tage med fra din gamle telefoniløsning, uanset om nummeret måtte være et fastnet- eller mobilnummer. Men som en af de eneste teleudbydere i landet tilbyder 5tel ydermere, at du kan ringe ud fra dit hovednummer. Det betyder at du kan sætte det op sådan, så dine medarbejdere ringer op fra deres eget 5tel nummer, hvorefter at kunden vil få vist jeres hovednummer i deres telefondisplay. Skulle kunden derfor ikke tage sin telefon, vil kunden derfor ikke være afhængig af at skulle ringe til samme medarbejder, som eksempelvis prøvede at foretage opsøgende salg da kunden blev ringet op. I stedet vil kunden ringe tilbage til hovednummeret, for hurtig betjening via en relevant ringekø.

Et omstillingsanlæg – og så alligevel ikke…

Omstilling hos os, fungerer på en softwarebaseret løsning, hvor du som kunde ikke behøver at rode med telefonservere eller anden hardware. Derfor skal du som kunde ikke have et fysisk – og ofte bekosteligt – omstillingsanlæg stående på din adresse. For dig betyder det mindre besvær, ingen vedligeholdelse og dermed gode priser. Samtidig får du alle de lækre features som du kender fra et traditionelt omstillingsanlæg, såsom ventemusik, tastevalg og sidst men ikke mindst omstilling.

Er du overbevist om at 5tel er de rette til at stå for jeres omstilling? Eller mangler du stadig de sidste argumenter, for at blive helt overbevist. Så ring til os for en gratis og uforpligtende snak om jeres telefonibehov.

 

Nyttige sider: