FAQ
FAQ – her finder du svarne på nogle af de mest oftest stillede spørgsmål, ang. telefoni fra 5telVores FAQ er opdelt i følgende emner:
Skulle du sidde tilbage med ubesvarede spørgsmål, efter du har kastet et kig på nedenstående spørgsmål og svar, er du selvfølgelig meget velkommen til at kontakte kundeservice.
Oprettelse
- Hvor lang tid tager det at oprette mit nye 5tel omstillingssystem?
- Kan jeg benytte mit mobilnummer som hovednummer?
- Kan jeg selv bestemme om jeg vil beholde mit nuværende nummer?
- Jeg vil gerne have et nyt nummer, hvornår virker det?
- Hvor lang tid tager det at flytte mit fastnetnummer til 5tel?
- Hvor lang tid tager det at flytte mit mobilnummer til 5tel?
- Jeg har brug for hjælp til at bestille, hvad gør jeg?
5tel omstillingssystem
- Er det svært at administrere mit 5tel omstillingssystem?
- Jeg vil gerne starte forfra med mit 5tel omstillingssystem, kan jeg det?
- Jeg vil gerne skifte telefonnummer, er det muligt?
- Jeg kan ikke åbne mit 5tel program, hvad gør jeg?
IP-telefon
- Min IP-telefon ringer ikke, hvad gør jeg?
- Der er kun lyd den ene vej på min IP-telefon, hvorfor det?
- Jeg kan ikke huske hvordan de forskellige funktioner virker.
Mobil
- Hvilket mobilnet benytter 5tel?
- Har 5tel et dækningskort jeg kan se?
- HJÆLP, min telefon er blevet stjålet, hvordan tyverispærrer jeg den?
- Arhg, jeg har smidt mit SIM-kort væk, kan jeg få et nyt?
- Jeg har smidt min PUK-kode væk, kan i hjælpe mig?
- Jeg skal til udlandet, kan jeg bruge min mobil der?
- Jeg skal til udlandet, skal jeg stadigvæk slå min telefonsvarer fra?
Betaling og rykkerskrivelser
- Er det et krav at jeg er tilmeldt betalingsservice?
- Hvorfor koster det et gebyr bare fordi jeg ikke er tilmeldt betalingsservice?
- Jeg har afmeldt betalingsservice, hvad nu?
- Jeg har betalt for sent, bliver min telefon spærret?
- Min telefon er spærret for udgående opkald, kan i åbne den igen?
- Hvorfor skal jeg betale rykkergebyr?
Opsigelse
- Hvordan opsiger jeg mit 5tel abonnement?
- Er det nogen opsigelsesfrist?
- Kan jeg flytte mit nummer til en anden teleudbyder i opsigelsesperioden?
- Jeg prøver at flytte mit nummer til en anden teleudbyder, men i afviser den, hvorfor?
- Jeg har fortrudt min opsigelse, kan jeg beholde mit 5tel system?