Nem indtaling

juni 3rd, 2014 by Matt Krank

img1

Når du er kunde hos 5tel, så er det virkelig nemt at indtale beskeder på dit 5tel omstillings-system. Hvad med eksempelvis en dejlig velkomsthilsen til dine kunder, eller en praktisk tastemenu der sikrer, at dine kunder kommer direkte til rette afdeling?

Nem indtaling af beskeder – sådan gøres det

Hos 5tel vil vi virkelig gerne have, at det er nemt at administrere dit system, herunder at indtale beskeder på dit system. Derfor har vi gjort det muligt for dig at tilføje og rette dine indtalte beskeder, via enhver 5tel telefon, som er tilknyttet jeres virksomhed.

Har du en lokal telefon fra 5tel – mobiltelefon eller IP-telefon, skal du derfor blot ringe til det indtalingsnummer der kommer frem, når du holder musen over funktionsnummeret i dit 5tel omstillingssystem.

Nem tilpasning

juni 3rd, 2014 by Matt Krank

img3

5tel systemet er bygget således at det er utroligt nemt at tilgå. Ja det er måske aldrig været nemmere at administrere et komplet omstillingssystem inkl. både hovednummer, direkte numre, telefoner og alt hvad der ellers hører sig til.

Nem tilpasning – 5tel er nem telefoni

Når du er klar til at tilpasse dit 5tel omstillingssystem så skal du åbne 5tel programmet på din windows pc. Er det første gang du åbner 5tel programmet vil du straks få vist vores “et klik er nok til at indstille dit 5tel omstillingssystem” knap. :-)
Her vil du få vist de indstillingsmuligheder er der er. Vælg den indstillingsmulighed der matcher din virksomheds behov bedst og tryk på den.

Nu skal du lave “fin” justeringerne på dit 5tel omstillingssystem. Følg vejledningen og udfyld de felter du bliver bedt om, så lover vi, at det ikke tager mange minutter at indstille dit 5tel så det er klar til brug på dit hovednummer.

Husk at du under menuen telefoner kan indstille telefonens egne indstilling, herunder telefonsvarer indstillinger og viderestillinger.

Åbningstider

juni 3rd, 2014 by Matt Krank

img2

Automatiske åbningstider på 5tel system er virkelig smart. Når først du har indstillet dine åbningstider i dit 5tel omstillingsprogram, ja så er det faktisk så nemt, at dit 5tel omstillingssystem helt automatisk sørger for at åbne og lukke dit hovednummer. Nemt og bekvemt – sådan skal det være.

Automatiske åbningstider – så let er det.

Når du er klar til at indstille dit 5tel omstillingssystem så skal du åbne dit 5tel omstillingsprogram. Klik på den indstillingsmulighed der matcher din virksomheds behov. Når du har valgt den indstillingsmulighed der passer, så åbner der sig et vindue hvori du kan indtaste åbningstiderne. Ja mere er der faktisk ikke i det. Når først disse er valgt, så sørger dit 5tel system selv for at åbne og lukke virksomhedens hovednummer.

Email-Voicemail

juni 3rd, 2014 by Matt Krank

img5

Hvor avanceret vil du have at din telefonsvarer skal være? Din 5tel voicemail er måske Danmarks smarteste telefonsvarer.


Med 5tel vælger du selv om du vil have dine telefonsvarerbeskeder sendt til din e-mailadresse som vedhæftet fil, eller om du selv vil ringe op og aflytte den via din telefonsvarers aflytningsnummer. Ja faktisk er din 5tel telefonsvarer så smart, at du også kan vælge både at få tilsendt telefonsvarerbeskeden til din e-mailadresse og samtidig gemme en kopi på din telefonsvarer, således at du altid kan ringe op og aflytte den fra din telefon også.

Voicemail til e-mail – så smart er det (og nemt!)

Når du er klar til at indstille din telefonsvarer, så skal du åbne dit 5tel omstillingsprogram.
Klik på telefoner i hovedmenuen. Vælg den telefon du vil indstille voicemail på og tryk på “rediger” knappen udfor telefonen.
Nu har du mulighed for at vælge hvor hurtigt din telefonsvarer slå til, samt hvordan du ønsker advisering om telefonsvarerbeskeder og selvfølgelig om du vil modtage telefonsvarerbeskeden på e-mail.

Du kan til enhver tid styre telefonsvarer indstillingerne direkte fra din IP-telefon og din mobiltelefon ved at ringe 60*
Når du ringer 60* bliver du mødt af en stemme som vil guide dig igennem mulighederne for at opsætte din telefonsvarer, advisering mv. Herfra kan du også indstille hvor hurtigt din telefonsvarer skal aktiveres og som noget helt nyt kan du også styre viderestillinger herfra.

Afdelinger

juni 3rd, 2014 by Matt Krank

img4

På dit 5tel omstillingssystem har du mulighed for at oprette en tastemenu så de kunder, der ringer til din virksomheds hovednummer bliver mødt af en tastemenu.

Eksempler på en tastmenu, kunne eksempelvis være “tast 1 for salg”, “tast 2 for bogholderi” samt “tast 3 hvis du er eksisterende kunde”. På den måde sikrer du at de, som ringer til din virksomhed altid bliver direkte stillet videre til rette medarbejder. Ydermere kan du med afdelinger sørge for, at kunderne altid bliver betjent hurtigt, da flere medarbejdere kan være knyttet til samme ringegruppe.

Flere afdelinger – så nemt er det at taste løs

Når du er klar til at oprette åbningstider, så skal du åbne dit 5tel omstillingsprogram.
Vælg den indstillingsmulighed der matcher din virksomheds behov (husk at vælge en med tastemenu)

Når du har valgt en indstillingsmulighed kommer der nu et nyt vindue frem hvor du kan vælge hvad der skal ske når man taster 1-9 i dit system, samt hvortil opkaldet skal stilles hen. Dermed kan du benytte op til 9 forskellige afdelinger i din 5tel løsning.

Billig udlandstelefoni

juni 3rd, 2014 by Matt Krank

img6

Ring til udlandet til lave priser – særligt hvis du ringer via IP-telefon til fastnetnumre i udlandet