Afdelinger

img4

På dit 5tel omstillingssystem har du mulighed for at oprette en tastemenu så de kunder, der ringer til din virksomheds hovednummer bliver mødt af en tastemenu.

Eksempler på en tastmenu, kunne eksempelvis være “tast 1 for salg”, “tast 2 for bogholderi” samt “tast 3 hvis du er eksisterende kunde”. På den måde sikrer du at de, som ringer til din virksomhed altid bliver direkte stillet videre til rette medarbejder. Ydermere kan du med afdelinger sørge for, at kunderne altid bliver betjent hurtigt, da flere medarbejdere kan være knyttet til samme ringegruppe.

Flere afdelinger – så nemt er det at taste løs

Når du er klar til at oprette åbningstider, så skal du åbne dit 5tel omstillingsprogram.
Vælg den indstillingsmulighed der matcher din virksomheds behov (husk at vælge en med tastemenu)

Når du har valgt en indstillingsmulighed kommer der nu et nyt vindue frem hvor du kan vælge hvad der skal ske når man taster 1-9 i dit system, samt hvortil opkaldet skal stilles hen. Dermed kan du benytte op til 9 forskellige afdelinger i din 5tel løsning.